Торгова місія до Гонконгу

Торгова місія до Гонконгу

11 - 15 серпня 2016 року відбулась торгова місія до Гонконгу, Китай. Поїздка була організована Радою з питань експорту продовольства.

Рада з питань експорту продовольства допомагає українським продовольчим компаніям завойовувати нові ринки, другий рік поспіль вона організовує поїздку на одну з найбільших продовольчих виставок Азійського регіону — HKTDC Food Expo, що пройшла у Гонконгу. Сьогодні азійський ринок для України є одним із найперспективніших.

Цього року український павільйон був представлений наступними компаніями: «Малбі Фудс», «Продукт Союз», «Коропський сирзавод», «Агропобутсервіс», ПАП «Агрофірма «Світанок», «Мілкіленд». Також цьогоріч долучились одні з найбільших агрохолдинхів України - «Агропродсервіс» та «Сварог Вест Груп». Протягом трьох днів виставки представники даних компаній зібрали ряд зацікавлених контактів, з якими вони продовжать контактувати та працювати по поверненню в Україну.

На виставці традиційно значна увага була привернута до яловичини та м'ясних субпродуктів. Однак все ж таки більший інтерес відвідувачі виставки проявили до свинини. Після того, як Україна втратила можливість експортувати свинину на російські ринки, найбільшими імпортерами української свинини стали Вірменія, Гонконг та Грузія. Гонконг сьогодні споживає 25% експорту вітчизняної свинини. Цього року на продовольчій виставці Азійського регіону — HKTDC Food Expo в основному цікавилися напівтушами, однак були й неординарні запити, наприклад, щодо поставки 300 тонн свинячих п'ятаків.

Традиційний інтерес зберігся до української молочної продукції. Після того, як Росія закрила свої ринки для української продукції, українські сировари так й не змогли знайти альтернативний ринок. Тому українські переробники почали робити основний акцент в експорті молочної продукції на виробництво сухого молока та вершкового масла.

Окремо треба зазначити й про український цукор. Цікаво, що у Гонконзі багато хто вперше почув про існування цукру із цукрового буряка.

Особливої популярності здобув український мед, який привертав увагу чи не кожного імпортера. Однак, слід зазначити, що ринок Гонконгу й Китаю цікавиться виключно чистим медом «Органік мед», без домішок. Справа в тому, що Китай – один із найбільших виробників й експортерів меду в світі. Однак китайським мед досить низькоякісний, через що неохоче використовується кондитерськими, косметичними та медичними компаніями. Ціна за чистий мед без домішок «Органік мед» є набагато вищою на ринку Гонконгу й Китаю у порівнянні із медом з домішками. Приклад з медом дуже показовий. Він демонструє, що низькі ціни та перенасиченість ринку певним продуктом зовсім не є приводом не розглядати цей ринок для роботи. Завжди можна знайти нішу, де ваш продукт буде затребуваним. 

Більше інформації у блозі заступника голови Ради з питань експорту продовольства: http://agravery.com/uk/posts/show/druziti-z-tigrom-so-ukrainski-kompanii-mozut-znajti-dla-sebe-v-gonkonzi